گریزلیز با 73 امتیاز NBA رکورد تاندر را شکست داد

فهرست مطالب



ممفیس، تن – ممفیس گریزلیز در مقابل پیروزی در پنجشنبه شب، رکورد NBA را شکست و با نتیجه 152-79 اوکلاهما سیتی تاندر را شکست داد.

اختلاف 73 امتیازی به راحتی از حد قبلی که پیروزی 68 امتیازی کلیولند برابر میامی بود، گذشت. کاوالیرز در 17 دسامبر 1991 148-80 هیت را بالای سر برد.

مارک داینو، مربی تاندر، گفت: «امشب نباید آن چیزی که هستیم باشیم. “من فکر می کنم ما قطعا این را از نقطه نظر رقابتی نشان داده ایم. این نشان دهنده این نیست که تیم ما کیست.»

ممفیس از 12 بازیکن استفاده کرد که 9 نفر از آنها به امتیاز دو رقمی رسیدند و جرن جکسون جونیور با 27 امتیاز صدرنشین گریزلیز بود. ممفیس بهترین بازیکن خود یعنی جا مورانت دروازه بان مصدوم را نداشت.

در نیمه اول 72-36 بود و گریزلیز تنها به افزایش برتری ادامه داد و در نهایت 78 امتیاز را از دست داد.

مایک موسکالا از اوکلاهاما سیتی گفت: “من فکر می کنم مقدار مشخصی شکست دفاعی وجود داشت و فکر می کنم قبل از اینکه متوجه شوید، تیم ها در ریتم هستند و بازی از کنترل خارج شده است.” «معلوم است که ما نجنگیدیم. شما ترجیح می دهید بیرون بروید و دعوا کنید. ما ترجیح می‌دهیم از مسیر شما خارج شویم و با هم بازی کنیم.»

تاندر با قرار گرفتن در انتهای نامناسب رکورد فصل گذشته، پس از ایندیانا با 67 امتیاز در روز 1 مه معاشقه داشت و قبل از جمع آوری – همانطور که بود – تنها با اختلاف 57 امتیاز، 152-95 شکست خورد.

این بدتر بود از نظر تاریخی بدتر است.

گریزلیز با زدن 62.5 درصد از شلیک های خود، رکوردی را در رشته تیراندازی به ثبت رساند. De’Antoni Melton 19 امتیاز، Santi Aldama 18 و John Concar 17 برای گریزلیز به دست آوردند و هیچ یک از این سه بازیکن شروع نکردند.

“مرد، این احساس عالی است. ملتون گفت: حضور در کتاب‌های تاریخ، به‌ویژه در مقابل مخاطبان خانگی، حس فوق‌العاده‌ای است. و ما این کار را از 1 تا 15 انجام دادیم. همه کمک کردند، همه سخت بازی کردند و همه ما باید وارد بازی می شدیم. پس همیشه یک نعمت است.