انواع مدل های سمند در بازار

مقایسه پراید دنا از همان پیشرانه EF7 سمند نیرو میگیرد. طراحی چراغها و جلو پنجره خودروی کوئیک بیشتر از پراید 131 موردپسند مشتریان قرار میگیرد. این کار از طریق چرخ دندههای متعدد موجود روی شفت هنگام بالا رفتن آمپر چکار کنیم؟ انجام میگیرد. علاوه بر این حذف شرط نمایندگی در لایحه دولت برای واردات خودروهای کار کرده و انتقال فناوری به همراه داشتن نمایندگی رسمی برای خودرو کارکرده حذف شده است و واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از پنج سال خودروها باید دارای تاییدیه استاندارد و محیط زیست باشند. قطعا پس از مطالعه کامل تفاوت کوییک با پراید در این بخش تصمیم گیری برای انتخاب بین پراید 131 و کوئیک برای شما بسیار سادهتر خواهد بود. پیشرانه این مدل نیز همان است که در سمند معمولی استفاده شده بود. تنها این مزیت این خودرو، وجود فاصله محوری بیشتر و سیستم مالتی مدیا در ردیف عقب بود. اما وجود یک سری اختلافهای ظاهری و در بعضی موارد موتوری باعث شده تا بعضی از مشتریان در انتخاب خود دچار سردرگمی شوند.​​!

در هر صورت کوییک جزو یکی از جدیدترین محصولات سایپا است که نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. باور کنید یا نه، هنوز افرادی هستند که دوست دارند به صورت دستی دنده عوض کنند، پدال کلاچ و دسته دنده داشته باشند، و افرادی هم هستند که این کار را با اشتیاق انجام میدهند. در واقع با استفاده از این سیستم ها هنگامی که پدال ترمز را به سرعت فشار میدهید اینت سیستم فعال می شود و با گرفتن ترمز به صورت هوشمند هم اتومبیل را سریع تر متوقف می کند و هم کنترل آن را راحت تر می کند. کمپرسور به عنوان گرداننده سیال مبرد، نقش قلب سیستم خنکسازی را بر عهده دارد. به طور کلی، سایا خودرو به عنوان یکی از بهترین گزینههای اقساطی برای خرید خودروهای ایرانی با تنوع، کیفیت و خدمات پس از فروش قابل اعتماد است. به عنوان مثال، طول، عرض و ارتفاع پراید 131 به ترتیب 3935 میلیمتر، 1605 میلیمتر و 1455 میلیمتر است، در حالی که ساینا ابعاد بزرگتری دارد و به ترتیب 4215 میلیمتر، 1663 میلیمتر و 1484 میلیمتر تست تصادف سمند با گرافیک به شدت بالا آپارات 6 minutes دارد. پراید و ساینا در ابعاد فیزیکی متفاوتند. پراید و ساینا از لحاظ ابعاد فیزیکی چه تفاوتی دارند؟

عملکردی شبیه به گیربکسهای تیپترونیک دارند. در مقایسه کوییک با پراید 131 این دو خودرو از جهات مختلف میبایست به بررسی و مقایسه امکانات رفاهی داخل کابین این دو خودرو بپردازیم. در ادامه این بخش تصمیم داریم تا این دو خودرو را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دهیم. همچنین زمان تعویض دنده در مسیرهای مختلف مانند مسیرهای صاف و سربالایی و سر پاینی ها متفاوت است . طراحی چراغهای عقب و همچنین سپر و درب صندوق عقب با یکدیگر هماهنگی دارد. همچنین پس از ارائه دنا، شرکت ایران خودرو اقدام به عرضه محصول دیگری به نام دنا پلاس کرد که تفاوتهایی از نظر ظاهری با دنای معمولی دارد. بی ام و در سال 1916 و در شهر مونیخ تاسیس شد و همچنان دفتر مرکزی این شرکت در این شهر قرار دارد. چنانچه مبنای مقایسه را اصول و ترندهای طراحی روز دنیا قرار دهیم، هیچ یک از این دو خودرو حرفی برای گفتن ندارند. آیا ساینا از نظر طراحی داخلی با پراید تفاوت دارد؟ بله، طراحی داخلی ساینا با پراید تفاوتهای مهمی دارد. اما اگر بخواهیم مقایسه کوئیک و پراید 131 از نظر طراحی داخلی را انجام دهیم کوئیک طراحی داخلی قویتری دارد.

در اولین گام از مقایسه پراید با کوییک بهتر است تا به سراغ طراحی ظاهری و بدنه این دو خودرو بپردازیم. ساینا داخلی با ارگونومی بهتر و استفاده از مواد باکیفیتتر تا طراحی پراید با پلاستیک خشک و کم کیفیت تفاوت دارد. ساینا از مانیتور، ضبط، دریچههای کولر و دکمههای متعدد در داخل داشبورد برخوردار است، در حالی که پراید سادهتر و با ارگونومی ضعیفتر عرضه میشود. البته نباید فراموش کرد که پراید 131 نسبت به مدل صبا تغییرات داخلی و ظاهری نیز دارد. پراید 131 با سادهترین نوع آرایش ظاهری در بازار خودرو رقابت میکند. در مقابل خودروی پراید 131 با همان شکل و ظاهر روز اول طراحی در بازار ظاهر شده است. پس از بررسی ویژگیهای ظاهر و مقایسه کوئیک و پراید 131 از نظر طراحی بدنه، داخل کابین و آپشنهای این دو خودرو، بهتر است تا به بررسی ویژگیهای فنی و موتوری این دو خودرو بپردازیم. در این مقاله قصد داریم به مقایسه پراید 132 و 131 پرداخته و ویژگیهای هر یک را شرح دهیم تا قبل از خرید دید بهتری نسبت به این دو خودرو داشته باشید. مقایسه کوییک و پراید 131 احتمالا جزو یکی از اصلی ترین دغدغه افرادی است که بودجه متوسطی برای خرید خودرو دارند.