گیربکس خودرو ایران هیوندا

به همین علت است که کامیون ها و تریلی ها هر چه سنگین تر باشند ، در سراشیبی ها با دنده سنگین تری حرکت می کنند تا بتوانند با سرعت ثابت ، سرازیری را طی کنند چرا که اگر سرعتشان بالا برود ، با توجه به وزن زیادی که دارند انرژی آنها بسیار زیاد شده و ترمزشان نمی تواند آنها را متوقف کند. اگر دنده در حالت باشد و راننده پای خود را از رو پدال ترمز بردارد، اتومبیل حرکت خواهد کرد. راننده روی پدال ترمز پا میگذارد. دنا پلاس در میان تولیدات ایران خودرو، محصول تقریبا متفاوتی به شمار میرود که تمایل نسبی این خودروساز را به ایجاد تغییر در مدلهای قدیمی خود به نمایش میگذارد. هرچند این خودرو نیز چندان نو و جدید محسوب نمیشود و به عنوان نمونه اسپرتتر دنا (فیس لیفت مدل قدیمی سمند) راهی بازار شده است، اما با این حال میتوان حضور آن را نقطه عطفی در تغییر رویکرد خودروسازان داخلی و توجه بیشتر آنها به نیازهای روز جامعه قلمداد کرد. اما در روغن های مالتی گرید یا چند درجه، با روغنی سروکار داریم که گرانروی آن در یک بازه دمایی، میتواند تغییر کند. روغن موتور به عنوان روانکار پیشرانه، دارای ویژگیها و مشخصات خاصی است که باید متناسب با موتور خودرو باشد. ​.


خودرو دنا پلاس هرچند شاهین و تارا هردو عنوان پرچمداری سازندگان خود را یدک میکشند اما در داخل هرگز این موضوع را نشان نداده و ناامیدکننده جلوه میکنند. دنا اولین بار در سال ۱۳۹۳ تحت عنوان یک محصول جدید توسط ایران خودرو معرفی شد. کراساوور کوپه، یکی از کلاسهای ترکیبی خودرو است که تنوع خیلی کمی در بازار ایران دارد. جالب است بدانید مرسدس بنز از سال 1997 و پس از عرضه ی مرسدس بنز کلاس M تا 7 سال هیچ خودروی مدل جدیدی به بازار عرضه نکرد تا نهایتا در سال 2004 دو ستاره به بازار معرفی کند. این دو خودروساز بزرگ آلمانی بی هیچ شکی، 2 رقیب فوق العاده هستند که در طول زمان موجب ارتقاء پایدار یکدیگر نیز گردیده اند. پس با فرض این که هر گروه، مخاطبان خاص خود را دارند، با بررسی تاریخچه ی این 2 خودروساز برتر آلمانی تلاش داریم مقایسه بنز با بی ام و را در قالب یک محتوای کوتاه خدمت شما ارائه کنیم. دو کمپانی بزرگ به نامهای بی ام و () و مرسدس بنز ()، هر دو روح مهندسی آلمانی را در خود دارند و رهبران صنعت خودروسازی در جهان محسوب میشوند. هر دوی این ماشینها از نوع سدان هستند و ظرفیت ۵ نفره دارند. ᠎​​​.


هر سه این خودروها با پیشرانه تولید میشوند که روی سمند ، سورن و دنا معمولی نیز نصب شده، اما پیشرانه دنا پلاس توربو مجهز به پرخوران (توربوشارژ) است. دنا پلاس توربو توانسته از طرف شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، پنج ستاره را دریافت کند و همچنین استاندارد یورو ۵ را نیز اعمال کند. انتقال دهنده هم سیستمی متشکل از بخشهای مختلف است که عمل انتقال نیرو را در کنار هم و به صورت پیوسته انجام میدهند. مشتریان از این خودرو استقبال کردهاند و حالا قرار است به دلیل گشتاور بالای این موتور و همین طور نیاز بازار و استقبال مشتریان، جعبه دنده شش سرعته دستی در دنا پلاس استفاده شود. با وجود تولید دنا پلاس با جعبه دنده شش سرعته دستی، ساخت و عرضه مدل اتوماتیک این خودرو همچنان ادامه پیدا خواهد کرد. به گزارش ایمنا، برند جتور () در سال ۲۰۱۸ در چین تأسیس شد، این برند زیر مجموعهی برند معتبر و خوشنام چینی به نام چری () است.


اسفند ماه ۹۹، دنا پلاس ۶ دنده دستی رونمایی شد که علاوه بر افزایش شتاب و سرعت، مصرف سوخت آن نیز کاهش یافته و قرار است در سال ۱۴۰۰ به از مالیات نقل و انتقال خودرو چه می‌دانید؟ – آکادمی مالی مسعود بازار عرضه شود. دنا پلاس از سال ۹۶ و با تیپ دندهای ساده تولید و به بازار عرضه شد. معایب دنا و برخی کمبودها که در نمای ظاهری و تجهیزات این خودرو به چشم میخورد، باعث شد تا ایران خودرو در سال ۹۶ نسخهای دیگر از این خودرو را با نام دنا پلاس روانه بازار کند. با تمام این مزایا، این دو خودرو نقاط ضعفی هم دارند که در ادامه به بررسی مزایا و معایب دنا و دنا پلاس خواهیم پرداخت. کابین دنا پلاس از پلاستیک با کیفیت معمولی ساخته شده و فضایی نسبتا جادار برای یک خانواده پنج نفره فراهم آورده است؛ البته گنجایش کابین این خودرو در قیاس با برخی رقبا کمتر بوده و فضای آن تنگتر شده، به طوری که فضای سر نسبت به دنا معمولی کاهش یافته است. از همان ابتدا شاهد بالاتر بودن قیمت دنا پلاس نسبت به قیمت دنا بودیم؛ که انتظار میرفت در ازای این افزایش قیمت با تغییرات مناسبی نیز مواجه شویم. دنا پلاس نسبت به سایر تولیدات ایران خودرو ظاهری اسپرتتر و جسورانهتری دارد.