هاست وردپرس حرفه ای ( خرید هاست وردپرسی سریع ⚡ )

هاست وردپرس حرفه ای ( خرید هاست وردپرسی سریع ⚡ )

: این گزینه امکانی فراهم می کند تا بتوانیم از اکانت های هاست خود را نیز در نسخه برای بکاپ داشته باشیم. در این قسمت امکانی فراهم شده تا بتوانیم به صورت دقیق تر بکاپ گیری از هاست دایرکت ادمین را به سرانجام برسانیم. برای بسیاری از اهداف ، از نظر عملکرد معادل یک سرور فیزیکی اختصاصی است و با تعریف نرم افزاری ، می توان خیلی راحت تر ایجاد و پیکربندی کرد. پس از تهیهٔ سرور مجازی، قبل از اینکه وردپرس را نصب کنید، باید مجموعهای از فعالیتهای مربوط به نصب و پیکربندی سرویسهای مورد نیاز را روی سرور انجام دهید. 2. در مرحله دوم بعد از اینکه با موفقیت وارد کنترل پنل دایرکت ادمین شدید، مشابه تصویر زیر در قسمت روی منوی کلیک کنید تا به صفحه فایل های موجود در هاست خود برای آپلود وردپرس هدایت شوید. در تنظیمات بکاپ گیری از هاست دایرکت ادمین بخشی به نام وجود دارد و این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد تا مشخص کند آیا از اکانت های تعریف شده در هاست و تنظیمات مربوط به هر کدام نیز نسخه پشتیبانی تهیه شود یا خیر؟

هاست دایرکت ادمین چیست و چه کاربردی دارد؟ - مجله مبین هاست گزینه های موجود در بخش Website Data برای آن دسته از کاربرانی مفید است که دامنه های متعددی را به هاست خود متصل کرده اند و هر دامنه تعدادی ساب دامنه دارد. بنابراین هنگامی که اطلاعات ذکر شده در این مرحله را وارد میکنید سریعا از آنها در یک فایل متنی کپی بگیرید تا دچار مشکل نشوید، همچنین بعد از نصب وردپرس این اطلاعات را در جای مهمی یادداشت کنید تا فراموش نکنید، در آینده ممکن است تا به آنها احتیاج پیدا کنید. در این مرحله دقت کنید که اطلاعات وارد شده را به درستی وارد کنید و نسبت به بزرگی و کوچکی حروف دقت کافی را داشته باشید، چرا که با کوچکترین اشکالی در نام پایگاه داده، نام کاربری پایگاه داده و رمز پایگاه داده وردپرس نصب نخواهد شد و دچار مشکل خواهید شد. باتوجه به اینکه بسیاری از کاربران برای اولین بار نسبت به خرید سرور مجازی اقدام می کنند و آشنایی با استفاده و نحوه متصل شدن به سرور مجازی خریداری شده را ندارند با مشکلی همچون عدم اطلاع از نحوه استفاده از سرور مجازی روبرو می شوند , اتصال به سرور مجازی [آموزش اتصال در ویندوز و مک] از این رو قائم هاست اقدام به آموزش استفاده از سرور مجازی بصورت فارسی و ساده همراه با تصویر نموده که کاربران می توانند براحتی نسبت به حل مشکلات احتمالی در متصل شدن به سرور مجازی های ویندوزی و لینوکسی با این آموزش اقدام نمایند.

خرید هاست - هاست دایرکت ادمین - هاست لینوکس Directadmin - هاست ارزان همانطور که اشاره کردیم، یکی از کنترل پنل های موجود سرورهای لینوکس با نام است که گرچه از نظر مدیریتی امکانات را ندارد ولی امکانات آن برای کاربرانی که مدیر سرور نیستند و تنها سایت خود را مدیریت می کنند چندان تفاوتی ندارد. لازمه بدونین علاوهبر بلاگ پستها «بارگذاری پرسرعت اطلاعات» هم از فاکتورهای حیاتی در سئو سایت بهشمار میاد. قرار بگیره کافیه تا برای مشاهده اون بعد از آدرس سایت یک کاراکتر / زده و در نهایت نام فایل یا پوشه رو وارد کنیم، برای وردپرس نیز به همین شکل خواهد بود، یعنی وقتی فایلهای وردپرس در داخل پوشه قرار دارند سایت شما داخل این پوشه بالا میاد. هنگامی که تعداد زیادی وبسایت و دامنه را مدیریت میکنید، داشتن یک کنترل پنل ساده به شما کمک بسیاری میکند. سرورهای لینوکس اوبونتو میتوانند از فایروال استفاده کنند، برای اطمینان به اینکه تنها برخی از سرویس مجاز هستند، در این بخش یک فایروال ساده راه اندازی میکنیم. انتقال فول بک آپ در دایرکت ادمین یک مقوله ساده اما به ظاهر پیچیده است کاربران همیشه با این چالش مواجه بوده اند که چگونه از سرویس هاست خود بکاپ بگیریم؟ کاربران همواره به دنبال بخشی بودند که فایل های حذف شده هاست خود را بازگردانی کنند و با این چالش مواجه بودند که سطل اشغال دایرکت ادمین کجاست؟

در این مقاله نحوه بکاپ گیری در دایرکت ادمین و دانلود و بازگردانی بکاپ در دایرکت ادمین را به صورت ویدیوی و تصویری آموزش می دهیم. چرا که ممکن است بعدها بخواهید فایل های حذف شده را بازگردانی کنید. با استفاده از فایل منیجر میتوانید پوشهها را کپی کنید ، فایلها را کپی کنید، نوع فایلها را تغییر دهید، تغییر نام دهید، فایل ها را حذف کنید، مجوز فایل را تغییر دهید، پوشههای جدید ایجاد کنید، فایل های جدید ایجاد کنید و فایلها را از طریق مرورگر وب خود بارگذاری کنید. بعد از لاگین با صفحه اصلی کنترل پنل هاست دایرکت ادمین مواجه میشوید. اگر در هنگام نصب وردپرس روی دایرکت ادمین در هر یک از مراحل با مشکلی مواجه شدید یا سوالی برای شما پیش اومد میتونید در بخش دیدگاهها اعلام کنید تا در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی شما دوستان وردپرسی باشم. هنگام خرید از لیموهاست گواهینامهی ’استاندارد را کاملا رایگان بر روی سایت خود فعال کنید و رتبهی سئوی سایت را ارتقا دهید. عملیات نصب در هاست دایرکت ادمین نیز مشابه همان کارهایی است که در هنگام نصب وردپرس در هاست سی پنل و حتی نصب وردپرس در لوکال هاست انجام میدهیم.  ​ !