911 Center Shooting می بیند که یک اعزام کننده به طور تصادفی دیگری را هنگام تجارت اسلحه می کشد: پلیس


پلیس اعلام کرد، یک اپراتور 911 روز جمعه یک همکار خود را در مرکز اعزام در کنتاکی کشته است.

اداره کلانتر شهرستان کنتاکی بل کانتی اعلام کرد که دو اعزام کننده در مرکز به تجارت اسلحه می‌پردازند که یکی از سلاح‌ها به طور تصادفی شلیک کرد و کایل گرت 23 ساله را کشت.

کلانتر میچ ویلیامز گفت که گرت و کولتون، دومین اعزام کننده، “پسرخاله و بهترین دوستان” بودند.

او افزود: «آنها با هم بزرگ شدند و علاقه مشترکی به تجارت گاه به گاه اسلحه داشتند. “این یک تراژدی است که شما هرگز نمی توانید برای آن آماده شوید. ما برای خانواده کایل و کولتون دعا می کنیم. همچنین از شما می خواهیم برای اعزام کنندگان، معاونان و امدادگرانی که هر روز با آنها کار می کنند دعا کنید.”

وی افزود که پروتکل های ممنوعیت کارمندان بدون سوگند برای آوردن سلاح به مرکز 911 رعایت نشده است.

این حادثه همچنان در دست بررسی است و کالبد شکافی گرت انجام خواهد شد.

این تراژدی به دنبال چندین تیراندازی تصادفی رخ می دهد که در تعطیلات آخر هفته طولانی در روز شکرگزاری رخ داد. در جورجیا پسری سه ساله با اسلحه ای که متعلق به پدرش بود به پسر عموی پنج ساله خود شلیک کرد.

در همین حال، این نوجوان به طور تصادفی به یکی از بستگان 5 ساله خود در مینه سوتا شلیک کرد. پلیس گفت که او “سعی می کرد در یک شبکه اجتماعی فیلم بسازد” و در زمان حادثه “در حال “دست زدن به سلاح” بود.

تیراندازی تصادفی دیگر مربوط به پدری در تگزاس بود که در جریان یک سفر شکار به طور ناخواسته با یک تفنگ پرقدرت به دخترش شلیک کرد. این دختر در اثر این شلیک آسیب جدی دید و در مرکز درمانی که به آن منتقل شده بود نجات پیدا نکرد.

ماه گذشته نیز این مرد به دلیل شلیک گلوله تصادفی در فرودگاه بین‌المللی هارتسفیلد-جکسون در آتلانتا متهم شد. کنی ولز در حال بررسی امنیتی بود که یکی از کارکنان TSA پس از دیدن یک “مقاله ممنوعه” در عکس اشعه ایکس کیف او را به طور کامل بازرسی کرد. اگرچه مامور به او گفت که به کیسه دست نزند، اما ولز به شدت تلاش کرد تا اسلحه را از کیف بیرون بیاورد و باعث شلیک سلاح شد.

در نتیجه هزاران نفر وحشت زده فرار کردند زیرا ولز با اسلحه از صحنه فرار کرد و قبل از ترک فرودگاه آن را در سطل زباله انداخت. مقامات چند روز بعد این سلاح را پیدا کردند. افسران مجری قانون در جستجوی ولز بودند تا اینکه روز سه شنبه در زندان کانتی کلایتون حضور یافت.

دیسپچر 911 در آتش سوزی تصادفی کشته شد
پلیس اعلام کرد، یک اپراتور 911 روز جمعه یک همکار خود را در مرکز اعزام در کنتاکی کشته است.
ISTOCK / GETTY / MATTGUSH