جشن 10 سالگی روغن زیتون جو و پسر در جنوب تامپا – CBS Tampa


تامپا، فلوریدا (اخبار CW44 10 صبح) – دوشنبه، 6 دسامبر از ساعت 6 بعد از ظهر. 17:00 تا 18.00 ET Joe and Son’s Olive Oil دهمین سالگرد خود را به عنوان یک فروشگاه تخصصی در جنوب تامپا جشن می گیرد! این جشن شامل رونمایی از نقاشی دیواری جدید جوزپه (جو) و ماریا فاواتا، یک رویداد راک با اتاق بازرگانی جنوب تامپا در ساعت 6 بعد از ظهر خواهد بود. 17.30 ET، و اهدای 10 درصد از کل فروش به Feeding Tampa Bay. از عموم مردم دعوت می شود تا در جشن های “زیتون” در سایت اصلی در 3204 West Bay to Bay Boulevard شرکت کنند.

مالک آندریا مسینا گفت: “خانواده من از دهه 1930 یک تجارت مواد غذایی در تامپا داشتند و ده سال پیش این ایده را داشتم که دوباره آن را اختراع کنم، اما هرگز تصور نمی کردم که الان اینجا باشیم. ما دو مکان و یک کتاب آشپزی داریم. و ما به رشد خود ادامه می دهیم. نقاشی دیواری جدید در فروشگاه شاخص ما ادای احترام به پدربزرگ و مادربزرگم است که کسب و کار خانوادگی ما را پایه گذاری کردند. آنها الهام بخش من شدند تا رویاهایم را دنبال کنم و هر کاری که انجام داده ایم برای آنها افتخار بوده است. با حمایت جامعه ما و عشق خانواده ام، من هیجان زده هستم که ببینم دهه آینده ما را به کجا خواهد برد!»

بیشتر بخوانید: بیمارستان اوک هیل به نام مرکز تعیین شده غربالگری سرطان ریه

پدربزرگ مسینا، جو، از سیسیل به تامپا مهاجرت کرد، با آرزوی ایجاد زندگی بهتر برای خود و خانواده اش. این رویا در سال 1938 با افتتاح فروشگاه جو و پسر در منطقه تاریخی شهر Ybor که به زودی به یک دفتر مرکزی در این محله تبدیل شد، به حقیقت پیوست. جو، که با محبت به نام “پپیتو” شناخته می شود، و پسرش، جان، بهترین مواد اولیه، گوشت، روغن زیتون و مواد غذایی را به مشتریان خود ارائه کردند و در عین حال بر ارائه خدمات عالی تمرکز کردند.

بیشتر بخوانید: مظنون تیراندازی به پسر 13 ساله دستگیر شد

پس از مرگ جو، جان، همسرش و فرزندانشان، از جمله مادر مسینا، مریلین فاواتا مسینا، فروشگاه اصلی را تا سال 1976 باز نگه داشتند.

در نوامبر 2011، آندریا مسینا کسب و کار خانوادگی – با پیچ و تاب مدرن – را در اولین مکان خود در خلیج تا خلیج بازگشایی کرد و در آوریل 2019، مکان Carrollwood در 11618 North Dale Mabry بزرگراه در شمال تامپا افتتاح شد. در حالی که برخی از پیشنهادات تغییر کرده اند، ارزش های خانوادگی یکسان باقی می مانند. وقتی خریداران از جو و پسران اولیو الیوز بازدید می‌کنند، عاشق گپ زدن با مادر مسینا، مریلین، که با محبت به نام ماما اولیو شناخته می‌شود، می‌شوند و این حس اجتماعی را احساس می‌کنند.

اخبار بیشتر: بیلیارد پزشکی به دلیل تقلب در سلامتی مجرم است

امروزه، روغن زیتون جو و سون بیش از 50 نوع روغن زیتون فوق بکر، وارداتی، فوق بکر و سرکه بالزامیک، از جمله روغن زیتون فوق بکر از یک نوع، روغن زیتون دم کرده و ذوب شده، روغن دانه و آجیل، روغن زیتون دم کرده ارائه می دهد. سرکه بالزامیک و سایر غذاهای خاص. تمام روغن ها و سرکه ها به صورت رایگان ارائه می شود و تمام بطری ها در محل ریخته می شوند.